Särkänniemi ^^

Två av de bästa åken på Särkänniemi i Tammerfors ^^
Va ju som sagt till en nöjespark idag med syrran, Mattias och mamma. Det va skojjigt ^^
Älskar att åka allt! Mysigt. Det ända jag inte åker är Vikingaskeppet och flygande mattan o.o
Den på videon heter Half Pipe, den är så jävla rolig XD Den på bilden heter Tornado.
Den är också sjukt rolig. Lite synd att den går så snabbt, hinner bara sätta sig i den och sen
är den över.. Men jag antar att den går så fort då den är så rolig, haha.
Väntar tills jag flyttar till Helsingfors så jag får besöka Borgbacken också! SKOJJ! <3

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

åh nice :D inget spec faktiskt.. haft en bra helg än så länge? :)

2011-07-24 @ 12:14:16
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0