piercingar ^.^

Här är piercingarna jag beställde idag ^_^ Det ända som inte stämmer är att den som är blå,
den är egentligen kristall (klar) färgad. Den första piercingen köpte jag två av.
Hoppas på att kunna ha dem i örat, "dit uppe", eller i mina helix(ar?) som dem heter ^.^
Den andra och tredje är mindre piercingar. Den fjärde är en Bioflex labret.
Den femte (första andra raden) så är att ha i örat också, som i helix, men går också att ha i läppen.
Beställde två av dem också ^_^ De tre sista är näspiercingar. Behåller jag inte dem för
senare bruk, säljer jag dem till Daniela som säkert behöver dem då hon piercar ^_^

Kommentarer
Postat av: Daniela

niicee! :D

2011-07-05 @ 20:53:50
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0