Missenisse ^^

(Bilden är tagen för typ en vecka sedan då Misse va nyopererad)
God morgon annars. Vaknade för nästan 2 timmar sedan. Va med Misse på återkontroll
till djurkliniken i dag då hon aldrig kom in igår.. Dem sa iallafall att det såg bra ut,
men vi skulle fortsätta tvätta örat, ge henne antibiotika och ha kragen på på nätterna.
Även om hon drar av den på nätterna så ska vi bara spänna det hårdare ^^
Sen köpte jag något spray att lägga på örat som en skyddande hinna.
Och nästa vecka skall jag dit också på en till återkontroll.
Just nu käkar jag ett äpple och försöker få tiden att gå. Hoppas att få åka och hälsa på
Daniela idag. Så hoppas Oline är pigg och glad så jag kan åka dit, hihi :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0