LOL Xd

Hahahaha, fan va man kan va lättroad asså X'DD Och vadå bjuda på sig själv? ;P
Måste säga att effekterna i Photo Booth på macen är så jävla skojj XD Ser helt sjuk ut på alla
bilder, men min favorit måste va den andra eller den sista bilden ^^¨ så sjukt roliga, haha.
På första bilden har jag använt effekten Buckla, andra Stretchning, tredje Virvel och sista
spegel ^^¨ Ser ut som ett djävulskt troll på sista bilden, haha !
-
Men men. Har varit och handlat mat nu inför kvällen. Blev en hel del XD Då jag kom hem
hoppades jag på att posten hade kommit och att jag hade fått ett Avi, men nej. Inte idag :(
Så får vänta tills nästa vecka.. Om inte paketet kommer med bussen som kommer halv 2.
Man kan ju alltid hoppas ^^ Skulle va helt obeskrivligt underbart om jag hann få skorna
innan imorgon XD Och imorgon kommer ju ingen post :< *håller tummarna*

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

trevligt, jag var och drog till stan igår sedan blev det bio och såg Harry Potter :) händer något kul denna fredag? =) kram

2011-07-29 @ 13:19:23
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0