Leo dress ~

Fan va jag ser sur ut på bilden, haha ^^¨ Och väldigt fin bakgrund jag fixa.. haha XDD
Iallafall. Sydde upp klänningen jag sydde för några veckor sedan. Kom på att jag aldrig kommer
att använda en långklänning, så lika bra att sy upp den då så man använder den någon gång? ^^
Men som ni kanske gissar är jag hemma igen nu. Åkte hem för typ 1,5 timme sedan.
Ska iallafall bli skönt att få sova i min egna säng med min egen dyna <3 XD
Men nu ska jag kolla på tv en stund och sedan gå och lägga mig.
Och nu ska vi alla hålla tummarna på att mina skor kommer i morgon *håller tummarna*
Men vi ses i morgon om jag inte är för upptagen! Pusspuss, ha det bäst! <3

Kommentarer
Postat av: MADDES

Ja verkligen, jättetrist att de är så dyra :/

2011-07-28 @ 22:24:29
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0