Helix ~

Aj aj aj vad det gör ont att töja Helix piercingar! Ser ni hur rött det är? D: Stackars mig.. Haha.
Nejmen får skylla mig själv :) Vill man vara fin får man lida pin som man brukar säga!
Beställde ju nya piercingar för ett tag sedan, fick dem idag!
Så nu töjer jag den övre helixen till 1.6mm, fan vad det gör ont XD Haha.
Ska låta den sluta göra ont och sen ska jag töja den under också. Den är 1.2 tror jag.
Försökte töja den vanliga örringen också (där jag inte har något smycke i)
men fick det inte till något så det får va. Tänkte bara töja det till 1.6mm.
Får se om jag orkar töja det senare. Knappast. Räcker väl att pina sig att töja helixarna XD
Då båda helixarna är 1.6mm ska jag byta till dessa:
Åh va det ska bli mysigt :) Skulle vilja ha massa neonrosa smycken till mina öronpiercingar.
Så ska försöka skaffa det nästa gång jag är i Vasa :) En bild på hur jag typ vill ha det ser ni här.
Åh vad jag vill ha en industrial piercing också. Fy va dem är snygga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0