Chill ~

Chaa. Kom nyss hem. Har chillat med Jeanette halva kvällen. Runt halv 8 åkte vi och
käkade pizza (därav pizzan på bilden, som är lånad från google). Jag käka en Calzone
fast med tonfisk och räkor. Brukar va skinka på dem tror jag? ^^ Gott va det iallafall.
Sen efter det åkte vi och käka glass till Tinas glass. Käka en lakrits/citron glass XD haha.
Sen åkte vi runt lite och sen till TB och sen hem. Så nu sitter jag här och gör ingenting.
Är sur på mamma som släppte ut Misse fast hon inte får va ute då hon opererat örat.
Vem vet vilka bakterier och skit som hon kommer ha i såret nu då hon varit i skogen...
Bara hon kommer in nu snart så jag hinner ge henne antibiotikan.. >.>
Men men. Ska leta en film att kolla nu. Vi hörs någon gång! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0