städa ~

God morgon! Är helt otroligt trött. Skulle vilja lägga mig och sova igen ;p
Men jag måste försöka få dygnet om svängt tills vi börjar skolan.
Egentligen börjar vi skolan imorgon, men vi har 3 provdagar och jag har inga prov.
Så jag börjar först skolan på torsdag ;) hihi! Och då är det två skoldagar,
helg, och sen vecka tre! Och då ska jag få mitt paket från h&m! <3
Och då nästa vecka, den 29, åker jag ner till Helsingfors! UNDERBART! <3

Men. Idag är det inte lika roligt. Jag måste städa :( Hatar verkligen att städa.
Men tar jag på mig ett par klackar, lägger på bra musik så går det väl lite bättre ;)
Ska iallafall städa min garderob, för den ser ut som ett bombnedslag.
Ska städa min "sminkhylla" och sen plocka bort alla saker från golvet X)
Det borde inte ta allt för länge, hoppas jag. Bäst att äta frukost nu och börja på!
Vi ses senare, ha det bäst! Pusspuss ! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

buri it vi onsdas baketmiddain? :P

haha jo e låter jättefult tå di talar xD man tror e je kinesisk elå na

2011-01-09 @ 10:52:30
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0