sssssötnos ~

Passligt med bildbrist så här har ni en bild på sötaste Elvis <3

Igår kollade jag på filmer. Först Megamind, Clash of the titans och sen Uptown girl på tv.
Sen kom Mats och Daniela hit. Satt och chilla här en stund och sen åkte vi till Tb och åt,
sen körde runt i centrum. Mycket trevligt sällskap. Gjorde min kväll/natt!
Idag blir det bara att chilla. Göra läxor. Längta tills imorgon eftermiddag (får mitt HM paket!
Enligt ett sms från posten ska jag iallafall få det imorgon :o) Sen blir det att bara längta
tills nästa vecka. Ser så sjukt fram emot att åka till Helsingfors! Bring Me The Horizon <3

Kommentarer
Postat av: Småbaarnen!!!

:)<3<3

2011-01-16 @ 17:27:11
Postat av: Alexandra

så söt bild :)

2011-01-16 @ 17:39:48
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0