Söndag <

God morgon. Fick sova länge idag, precis som jag ville ;) Vakna för en halvtimme sedan.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Blir väl att sitta och sega här.
Syrran ska iallafall färga håret på mig. Men när hon kommer över vet jag inte.
Har antagligen läxor att göra också, men de orkar ja inte ta tag i än.

Den här veckan som kommer nu, kommer va en av de bättre veckorna<3
Om det händer något speciellt inne i veckan vet jag inte, men helgen!
På fredag är det bal, på lördag blir det Helsingfors med Daniela, Mats, André och Christian!
Vi ska på underbara Bring Me The Horizon (& The devil wears prada och Architects)
på kvällen! Sen på söndag blir det att shoppa och åka till Serena och simma.
Högst antagligen iallafall ;p Så denna helg kommer att bli sjukt mysig.
Jag längtar sjukt mycket. Riktigt ruskigt mycket också!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

trevligt, nja igår så var det också slapp.. lagade mat, bakade och sedan filmkväll och idag blire lite plugg och så. planer i veckan då? (:

2011-01-23 @ 15:01:53
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Alexandra

underbar bild :)

2011-01-23 @ 17:29:42
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0