Passion ~

Dag 6 - Min passion/ mina hobbyn.
Jag sysslar med rätt mycket egentligen. Jag går på sånglektion en halvtimme i veckan.
Sen har jag musikteori en timme i veckan. Musik har alltid intresserat mig.
Jag har spelat bas i Legato (ett musikinstitut) i två år men bytte till sång i höst.
Sen har jag spelat lite gitarr också men det va inte så seriöst ;p haha.

Sen håller jag på med fotografering också. Fotar med en Canon Eos 1000D.
Tar främst närbilder och sånt kul ;p haha. Men vill gärna utvecklas mer.
Skulle vilja åka till Egypten eller något exotiskt land och fota naturen. Lovely.
Jag är inte riktigt för att ta porträtt bilder och sånt, jag håller mig till naturen.

Jag målar, skissar, tecknar och håller på också. Har alltid gillat det.
Men jag ritar mest då jag har lust och vet vad jag skall måla. Annars är det inge kul.
Jag hatar då någon säger "Det där skall du måla!", jag vill göra fritt arbete ;p
Brukar pilla på i photoshop också ibland då jag känner för det.

Sysslar med så mycket annat också, men inlägget blir nog allt för långt om jag skriver allt..!
Så är det nåt annat ni undrar över är det bara att kommentera så svarar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0