Min familj ~

Dag 2 - Min familj. Min "kärnfamilj" består av Mamma, pappa, syster och mig.
Till min familj räknar jag också mina katter, Elvis och Misse <3

Min mamma är kock/servitris och jobbar på en restaurang som heter Logen.
Hon är knäpp, haha. Hennes humor är konstigare än min och hon vågar vara löjlig.
Pappa är elektriker och jobbar på "Elhuset", men åker runt till olika hus och fixar el.
Han är väldigt tystlåten men har han något att säga så går munnen hela tiden ;p
Syrran så är utbildad frisör och makeup artist, men utbildar om sig till närvårdare
Hon är väldigt speciell, lika konstig som jag om inte konstigare, haha :D
Jag är som sagt yngst i familjen och min syster är 6 år äldre än mig. 

Jag har inte direkt bra kontakt med mina mor- och farföräldrar, förutom mormor.
Hon är lika trevlig som en mormor brukar vara. Vi båda är intresserade av konst.
Hon målar tavlor och håller på. Tror att det är hon som fått mig intresserad av konst.
Tror även att det är hon som har fått mig att sjunga, jag minns då jag va liten
så åkte vi i hennes bil och sjöng massa gamla visor och sånger :)

Till min familj räknar jag även mina närmsta kompisar, för de betyder så sjukt mycket.
De vänner som står mig allra närmast är där för mig då jag behöver dem,
precis som ett syskon. Alla personer som betyder mycket för mig tillhör min familj ;p

Jag längtar efter att få skaffa egen familj. Det är min mening med livet, att skaffa familj.
Tvillingar har jag alltid velat ha, vet inte varför :p Men jag är lycklig bara jag får ett barn.
Dock tror jag inte detta kommer hända än på några år. Måste ju hitta "min man",
studera klart och allt det där innan jag kan bilda familj ;p

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: yes, det har du rätt i :) kram!

2011-01-10 @ 15:38:26
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: mamm

jaa du, du har det inte lätt, o inte jag heller!! jag knäpp?? hmmm,,, men våga bjussa på sig själv, det är klart man ska

ta vara på det roliga i livet :D

<3

2011-01-12 @ 16:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0