*klick* *klick* = -€€

Klickade hem lite saker från H&M idag ;o Började med att jag kollade efter
ett par bikini-underbyxor. (som jag förövrigt glömde att lägga på bilden..)
Så tyckte jag att 8 € va lite för lite att beställa efter.. Så därefter dök det mer och mer upp
i "kassan" ;) haha! Så helt plötsligt hade jag massa trevliga saker att beställa hem!
Så nu är det bara att vänta tills Vecka 3 då jag får hem detta på posten <3 Underbart!

Hitta förövrigt massa annat jag skulle kunna beställa hem,
men jag skall ju till Helsingfors snart! Den 29 Januari närmare sagt ;) *LÄNGTAR*
Så jag måste ju tänkte lite ekonomiskt! Haha. Har mycket inplanerat till den helgen.. ;d

Kommentarer
Postat av: Joseé

Sv; aaa okej :/ Håller tummarna här också för att det ska reda ut sig ;D



Mitt år började riktigt bra, var helt peppad att de sku bli bästa året och så. Men nu några dagar senare känns allt helt dött & värdelöst :/



Haft en bra dag idag? :)

2011-01-04 @ 20:50:48
URL: http://aattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0