Kissemissen ~

Jag har verkligen bildbrist just nu.. Så därför får ni se denna sötnos :3
En av min katts kattungar från 2009, så han är gammal nu ;p haha.
Men ni måste ju erkänna, han är ju för sööt! Sötnötennnn! <3

Annars har den här dagen flugit iväg känns det som. Men på samma gång känns det inte så.
Vet inte hur jag ska förklara? Det känns som att skolan har gått så snabbt,
men ändå känns det som att klockan står stilla nu? Mycket konstigt.
Fick iallafall mycket uträttat i skolan. Vi har fått upp "ABI 11" i fönstret i skolan.
Sen har vi planerat lite till penkkis och rivit massa tidningar, haha XD
Ikväll blir det iallafall piloxing! Om jag orkar åka.. Är helt slut i kroppen och är trött.
Bara jag inte blir sjuk -.- Det skulle jag verkligen inte ha tid med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0