Drömmar

Dag 5 - Mina framtids drömmar.
I min framtid ser jag mig själv på ett varmt ställe. Kanske jag bor på Hawaii? Haha.
Eller så reser jag mycket. Gärna länge också, så man hinner se mycket!
Jag drömmer även om att skaffa en familj. Det är min största framtids dröm, en egen familj.
Jag drömmer även om att bli framgångsrik i det yrke jag väljer och kunna försörja mig
och min familj + att det lämnar över pengar så det finns lite att spendera ;p haha.
Jag vill ha ett stort hus. Självklart med walk-in-closet! Och en jacuzzi. Haha xD
Något annat vet jag inte om jag drömmer om.. En familj, ett hus, pengar och resor!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

låter som bra drömmar :D

2011-01-13 @ 19:36:47
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0