Bradley James ~

Altså jag vet inte vad det är men Bradley James som spelar Prins Arthur är så sjukt söt!
Jag misstänker att det är hans ljuvligt blåa ögon som får mig lite svag ;p
Han är sådär lite fulsöt! Haha :D Men en riktig ögonsten att titta på är han!
Och kan ni tänka er att han är 28 år? Nej. Inte jag heller ;p Han ser ut som högst 25!
Så för att fira att det är torsdag idag (mycket att fira..) så ska jag kolla några avsnitt av Merlin!
Efter det runt klockan 8 så blir det piloxing! Ska bli mycket trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Kulan

rätt bra serie faktiskt, hade jag varit bög hade jag nog också tyckt han var söt =)



till nåt annat: tycker du att ”hej!” är ett bra sätt att börja flörta på?

2011-02-03 @ 17:33:22
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0