Yummy in my tummy ~

Kolla igenom massa gamla bilder, så hitta jag denna, och fy va jag blev snål! Vill ha XD
Lövbiff med örtsmör, pommesfrites och sallad <3 Gottgottgott :D
Men fick äta chokladkräm istället.. Och 2 knäcke med ost xD Som att ni ville veta, haha.

Iallafall. Skoldagen gick ruskigt snabbt, hade faktiskt riktigt kul!
Först sega vi genom psykologi, vilket inte va så kul.. Men på håltimmen va jag, Nenni,
Viika, Julle och Måne först till polisstationen men de va på lunch.. Så då åkte vi till
nåt annat ställe där vi skulle och hämta däck. Så då fick vi 12 däck gratis! :D Inte illa!
Det va riktigt trevligt ;p haha. Sen satt Nenni och jag och rev tidningspapper.
Haha =D Sen två sista timmarna hade jag biologi, vilket faktiskt va rätt intressant.
Hade dessutom möte med ettorna och tvåorna om penkkis idag.
Det är bara en vecka kvar nu! :D Så sjukligt awesome! <3 Tänk att sluta skolan om en vecka.
Det låter ju som en dröm! Men det är verkligen på riktigt ;) haha. Avundsjuka? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0