Vår / sommar skor ♥

Perfekta vår/sommar skor! ÄLSKAR DEM! :3
De flesta hitta jag på Ellos faktiskt, helt otroligt :p haha. Det är bara heelsen som är från Nelly,
resten är från Ellos. De svarta puma skorna fås för 44,90€, de andra puma skorna med rosa
fås för 95€ (rea 66€!), de låga conversen fås för 64,90€ och de med högt skaft fås för 64,90€ också.
Heelsen från Nelly går på 61,50€ :) Inte så farligt dyra skor om jag får säga xD haha.
Helst av allt av dessa skulle jag välja de svarta puma skorna :3 tycker dem är mysiga!
Har ju redan ett par converse, men dem är typ söndriga så borde köpa ett nytt par i vår :p haha.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Oki, det var en vanlig seg söndag för min del så blev bara massa slapp :) Haft en bra helg annars? kram

2011-02-21 @ 11:22:41
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0