Sweetest thing I've ever tasted ~

Sneak peek på bildkonst diplomet! Ni får se hela bilden då jag lämnat in den ;3
Vill inte att någon ska rita av den och härma mig och allt det där D; Skulle va astaskigt.
Har bakgrunden kvar på teckningen.. Sitter och funderar vad jag ska göra till bakgrund?!
Har ingen aning än. Har många alternativ iallafall vilket är bra! :3

Har annars vart på musikövning nu, gick väl sådär. Alla va typ hesa så det va lite tråkigt.
Dessutom va inte alla där >.> Som vanligt. Varje gång vi ska öva är det en eller flera personer borta.
Det är tydligen sjukt svårt att hitta en dag som passar alla :p Men nästa måndag hoppas jag alla kommer!
Vi måste verkligen få nåt gjort annas så blir det väl ingen konsert alls och det skulle ju va surt.
Men nu ska jag fortsätta nörda matte.. Har bara kommit halva repetitions boken på en hel dag.
Lyckat Jonna, Lyckat. Haha =D Så typiskt mig att hitta på massa annat att göra istället för att läsa på prov..
Men vad jag har förstått så är det faktiskt väldigt många andra som hittar "viktigare" saker att göra
än att läsa på prov! Detta tycker jag är rätt roligt faktiskt :p Hur att tex städa kan bli så roligt fast
man hatar det egentligen.. Haha :D Hjärnan spelar verkligen ett spratt med en ibland :3

Kommentarer
Postat av: RESESNACK

Sv: Hehe, vet inte själv vad det är :S

2011-02-21 @ 20:08:31
URL: http://res.se/blogg/resesnack/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0