Stephen King ♥

Börja nyss läsa en ny Stephen King bok :) The eyes of the dragon heter den.
Hittills är den helt okej, har bara läst 30 sidor så inget har ju riktigt hunnit hända än ;p
Har iallafall hört mycket bra om den, och bara för att det va drakar och magi i den
så va det bara en självklarhet att jag skulle låna den. Hittade den i skolan faktiskt!
I engelskarummet :) Så jag va bara tvungen att låna den! Kunde inte hålla mig ;p haha.
Efter att jag har den här boken utläst har jag en till Stephen King bok som väntar på mig.
Sången om Susannah heter den, det är den sjätte boken i "The dark tower"-serien.
Så egentligen borde jag läsa de 5 första böckerna först.. Eller jag har läst den första,
men det va typ för 6 år sedan, haha :D Så vi får se hur jag gör.. Kan ju börja läsa den,
men fattar jag inget av den så läser jag de 5 andra böckerna först. Bra motivation iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0