Solo, bby ~

Såhär glad är jag över min nyinköpta SOLO tidning :3 Åkte till affären bara för att köpa den!
Haha :D Så nu undrar ni, varför prenumererar jag inte på SOLO? Jo för att jag har försökt,
skickat in massa anmälningar om att jag vill börja prenumerera, men jag har aldrig fått några tidningar.
Så då helt enkelt går jag bara och köper dem i affären :) Lika så bra det!

Annars så gick matteprovet helt okej! Svarade på 9½/10 uppgifter, vilket är duktigt :3
Hade 15 uppgifter att välja mellan så utbudet va inte riktigt stort om jag får säga.. haha :p
Sen fick vi kaffe och tårta ^_^ Fast det va inte så gott.. Men ändå! Betygen fick vi också.
Och 2 räkningar på 111€ och 11€, wohoo ^__^ Älska gymnasiet/studentskrivningarna!
Men kom på att jag har dem i bilen.. Så jag måste springa ut och hämta dem nu :O
Vi hörs iallafall senare! Pusspuss, ha det bäst <3<3

Kommentarer
Postat av: E

sv; tack så mycket! :)

2011-02-22 @ 15:18:44
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0