So far from home ~

Ja sa att jag skulle bjuda på bilder från balen. Men kom fram till att jag har inga bra XD
Förutom den ovan då, som är från lärarnas program.. Haha :D

Annars har jag spenderat min dag med prins Arthur & Merlin ;)
Och så har jag vart på sånglektion. Nu blir det iallafall ett avsnitt till av Merlin.
Jag kan verkligen inte sluta kolla! Det är sjukt beroende-framkallande! <3
Då jag kollar på den här serien fylls mina emotionella behov XD Hahah.
Jag vet att det låter sjukt, men jag känner mig sådär passligt ensam,
och då finns det inget bättre än att kolla på något som är fyllt med känslor.
Man adapterar dessa känslor och gör dem till ens egna typ?
Väldigt poetiskt av mig.. haha XD Men det är iallafall så jag känner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0