Nästan sista dagen ~

Kan ni fatta? Imorgon är det sista skoldagen, SISTA SKOLDAGEN! :D
Det blir att stanna efter skolan i flera timmar och fixa inför morgondagen (torsdag) då.
Och då på torsdag är det penkkis! FATTA hur jävla taggad jag är! :D Ska bli så sjukt skojj!
(Bilden är från förra årets penkkis) Och på torsdags dagen blir det buss ner till Åbo,
hoppa på båten och åka på kryssning! FETT NAJS! :D Ska bli så otroligt kul!
Är taggad för tusen personer minst ;)
Bara 1orna och 2orna inte fegar ur och inte kommer på penkkis.
Det är bara så sjukt lame att skolka från penkkis, det är ju kul!
Jag har varit båda åren och jag ångrar det verkligen inte! Minnen för livet får man :)
Dessutom är det mycket roligare då man själv får ordna penkkis då man vet hur det går till.
Så jag uppmanar er alla som går i 1an och 2an som råkar läsa detta inlägg, kom på penkkis ;)

Kommentarer
Postat av: bella

Haha, klart man kommer på he! :D

2011-02-15 @ 18:44:44
URL: http://bellaside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0