L - O - V - E

- emo - sexy back - gangstah -
Yo maddafakkas! :D Som sagt, jag kan inte va seriös på bilder.. ;p
Har nya t-shirten på mig idag som jag köpte på konserten i Helsingfors <3 Asläckert!
Sitter här annars och funderar om jag ens har biologi idag.. Läraren har varit sjuk 2 dagar nu,
så det lutar åt att jag inte har nåt.. Men eftersom jag redan är vaken är det lika bra att åka.
Finns säkert något jag kan hitta på om jag inte har någon lektion. Typ räkna matte..
Men jag ska kolla om vi har något att äta nu, sen ska jag göra mig klar och sen åka till skolan.
Vi hörs senare! Pusspuss, ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hehe okej, jag åt mat precis och försöker svara alla kommentarer så fort jag kan (: vad gör du ikväll "lillördagen"?=)

2011-02-02 @ 19:31:10
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0