I ♥ Sushi ~

Tja tjaa! :D
Nu har jag gjort sushi, ätit massa sushi och blivit otroligt mätt av sushi. Hehe ;p
Kan ju säga att det va ruskigt gott! Nästan det godaste jag ätit nån gång XD haha.
Men riset va kokt lite för länge så det blev lite konstigt men det va gött iallafall!

Matte kursen gick rätt snabbt fast den va 3 timmar på en fredagskväll.
Fatta så mycket mer av det då Thomas berättar än då Bertil försöker förklara :p
Dessutom har Thomas humor ;) haha! Så det lönar nog sig att gå den!
Bara att se fram emot att åka igen imorgon då, 10-16.30 ! WOHO! hehe....
Har iallafall sushi till lunch imorgon så jag klarar mig <3
Men nu ska jag iallafall läsa lite och sen gå och lägga mig! Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: mamm

åååå va de e gott! <3

2011-02-04 @ 22:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0