GR !

Är FETT nöjd! Nu är mitt högra örass piercing inte ensamt längre ^__^
Har 3 stycken i högra örat nu och 5 stycken i vänstra :) Väntar bara på att få fixa industrial!
Det ska bli så fett naajs! Fast tror jag fixar det först till hösten ;o Freakar väl ut morsan annars.

Då jag åkte hem från Daniela idag, så snöa det som fan. Så fort snön kom mot vindrutan frös det.
Det va så sjukt läskigt! Man såg ingenting så där fick jag åka med vindrutstorkarna på full fart.
Så då man kommer till skolan där jag bor får man en trevlig överraskning.
Man ser inge vägen. Det är helvitt från åkrarna över vägen, WOHO! Dessutom hade någon sladdat fast.
Så där står man då stilla i ca 5 minuter innan dem hade fått bilen iväg och sen då man börjar åka iväg,
då fan sladdar det och slänger som fan. Så jävla sjukt läskigt! Det värsta jag vart med om i bil-väg XD
Tur så fastna inte jag i snödrivorna, eller ens åkte ut på åkern/diket. Det skulle varit as äckligt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0