Food and earrings ~

Tjena tjena! Vakna för ungefär en timme sedan, låg och drog mig i sängen en halvtimme ;)
Ska iallafall åka och handla om en liten stund, köpa lite mat och ett par nya örhängen!
(Helt vanliga silver kulor tänkte jag leta efter, behöver simpla och snygga örhängen! ;p )
Ja tänkte göra citron kyckling, pasta och en god sallad till mat idag ;) Mumsss!
Ikväll så ska jag tydligen till Vasa på någon konsert som är obligatorisk att åka på från Legato.
Inte riktigt lockande men jag har inget annat val än att åka o.o Men säkert ska det bli.. kul..? XD
Men nu ska jag starta bilen och åka iväg till centrum! Vi hörs senare, pusspuss!<3

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Skönt det med ^^ snart fredag, ska du göra nåt kul då? :) kram

2011-02-24 @ 13:33:56
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0