Dresses ~

Då jag ser dessa klänningar får jag riktiga sommar-feelis! Längtar till sommaren <3
Alla klänningar är från Nelly.com som ni kanske har förstått redan ;)
Min favorit måste va den röd-rosa blommiga till höger, vet inte varför men den är söt!
Den röda är också riktigt fin! :) Och jag älskar "korsetten" på den blommiga klänningen!
Skulle klickat hem några av dem om jag inte beställde nya skor igår, haha ;D
Men jag tror bestämt att jag ska kolla efter den blåa nästa gång jag åker in till stan!
Den ska tydligen finnas på Vero Moda så man kan ju alltid se om den passar ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: nä he tycker it jag :D! fieg läijdon tå ja skåda an ja (OBS! kinkåt o kritisk tå e gäller filmen)

2011-02-22 @ 18:09:33
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0