Alla ♥;ans dag

God morgon! och FY FY FY va det ska va kallt! -30 grader! Va är det här riktigt om?!? :O
Jag som trodde att det skulle bli varmare? Det har ju varit mellan 0 och -10 flera veckor nu.
Så VARFÖR gör det så här? =( Ge mig sommar! Nu nu nu nu NU! :p 

Men nog om det. Idag är det måndag, jeij. Imorgon är det engelska studenthörförståelse,
är inte direkt taggad. Är rädd att de ska gå dåligt.. Och sen blir ja besviken då ja inte får bra =(
Men ju mer sånt tänkande desto sämre går det, så jag ska peppa mig själv idag. Haha ;p
Men nu måste jag iallafall fixa mig klart, måste gå ut tidigare idag och se om bilen ens startar.
Men min lilla pärla har startat varje dag under vintern utan motorvärmare, så klart att den gör det nu.
Hihi :3 Men bara för säkerhets skull och så att den är varm tills jag ska åka ;O haha.
Men men, vi hörs senare! Pusspuss, ha det bäst! :'') <3

Och btw, ha en bra alla hjärtans dag :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0