zzZZzz

ÅÅåh. Typiskt att man inte kan sova länge då det är helg >.< Har vaknat varje halvtimme ända
sedan klockan va runt 8. Så sjukt störande.. Nåja men. Ska snart proppa i mig en macka
eller två och hoppas att jag blir pigg av det. Sen ska jag fixa lite make up så man inte ser
hur trött jag verkligen är och sedan ska jag väl försöka ta mig in till stan och köpa de två
sista julklapparna. Har en utplanerad redan men den andra har jag ingen aning om.
Så får se om jag hittar det jag söker! Efter att jag varit in till stan så åker jag till min lägenhet
och har lite myspys där för mig själv. Kanske bakar pepparkakor om jag känner för det
(annars äter jag bara degen, hehe. Hemmagjord pepparkaksdeg<3)
Men men. Ha en underbar lördag iallafall, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0