Twisted love

En annan av mina favorit låtar just nu. Har kommit fram till att fast jag älskar metal/rock
så gör trance och sånt mig på bättre humör medan jag bli mer "trög" av att lyssna på metal.
Det är bra pepp musik helt enkelt! Så när jag känner sig lite nere så hjälper just sån här
musik mig att bli på bättre humör. Även om jag ska göra något "jobbigt", typ städa XD
-
Annars så hade jag riktiga sömnproblem inatt också, vet inte alls vad som flygit i mig.
Jag sover oroligt, drömmer drömmar som är helt fucked up och får för lite sömn.
Va tvungen att hoppa över en föreläsning idag på morgonen för att jag inte hade fått någon
sömn alls. Så jag tänkte att det va bättre att sova nästan två timmar till än att sova på
föreläsningen, haha. Men jah. Hoppas det blir bättre iallafall, annars får jag väl söka hjälp
så jag får sova. Tror att det kan bero på stress eller något som jag inte kan sova,
för den här perioden har verkligen dragit all lust ur mig. Alla svenska uppgifter,
alla andra skoluppgifter, Patrik som varit på Åland och min lilla cpkatt som är i Närpes..
Men om 3 dagar, på fredag, kommer min älskling till Hesa <3 Och den 21 åker jag till Närpes.
Ska bli otroligt skönt att bara få vila upp sig, inte alls tänka på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0