SötCeasar

Ceepee kattenn, jag saknar dig lilla hårbolliga vilding <3
Men inte så länge kvar tills jag åker till Närpes nu igen och stannar där över julen.
Kommer antagligen åka till Åland över nyår, få se något nytt för en gångs skull ;P
Nejmen jag har hört rätt mycket om fyrverkerierna där så ser fram att få se det och att
tillbringa kvällen med älskling och träffa hans vänner. Sen efter nyår kommer han förhoppningsvis
till Närpes och hälsar på också, sådär passligt tills vi börjar skolan :)
Men ja, just nu sitter jag och tittar på busstidtabeller och blir lite smygarg när alla bussar
åker med så stora mellanrum på söndagar. Så missar jag den ena bussen så är jag ganska
fucked up och får vänta en evighet på nästa buss.. (Been there done that, haha).
Men men. Ska packa alla mina grejor nu så jag bara kan traska iväg när jag ska gå till bussen.
Vi hörs och syns, ha det så bra så länge. Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0