sista skoldagen !

Sitter i skolan just nu. Har haft en presentation idag, gick faktiskt riktigt bra även
om jag knappt förberett mig. Hade bara gjort en powerpoint grej men I nailed it anyway.
Hehe. Hade skrivit om "Barn till en alkoholist". Mycket intressant ämne ^^
Nu väntar jag på att alla andra ska ha haft sina presentationer så att jag får ta jullov!
Så idag blir det att åka och äta sushi med min älskling till Helsingfors bästa (enligt mig)
sushi ställe! <3 Sushi'N'Roll! *om nom nom* Sitter typ och dräglar XD haha.
-
Annars så åker jag till Närpes imorgon, tåget åker runt 16! Så är i Seinäjoki typ 19.
Så jag är hemma i Närpes då kanske runt 20.30? Så stannar jag tills före nyår, åker till Åland
över nyår och sen kommer tillbaka efter nyår och då kommer förhoppningsvis sötnos med ^.^
Så så, vill någon hitta på något innan nyår? Hör av er, haha ;) pusipusi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0