Rawr!

Bilder lånade från Danielas blogg :) Bilderna är på sötaste lilla Oline! Och hon har på sig
den urgulliga björndräkten som jag köpte till henne <3 Naaw!
Kan inte beskriva hur mycket jag saknar Daniela och Oline, har inte sett dem på jätte länge.
Ska bli riktigt mysigt att få träffa dem igen då jag åker hem till Närpes ^_^
-
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Har fixat på lite skolgrejs och sen har jag nördat lite
Pokémon Emerald och sen lite League of Legends. Har även hunnit läsa lite. Har läst otroligt
mycket de senaste veckorna. Har tagit mig igenom en bok på ca 760 sidor, en på 300 sidor
och nu håller jag på med en tredje bok som också är 300 sidor. Har läst halva den, haha.
Kan ju nämna att de två sista böckerna är på engelska också, hehe. Allmän bildning, ftw!
Men men. Nu ska jag iallafall ta och tvätta bort allt geggimojjs (smink) från mitt face
och sen skall jag krypa under täcket och läsa lite till. Vi hörs å syns. Pusspuss!
BTW. Imorgon kommer älskling hiiiit, iiiih! :D <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

aaaws söötet :') <3 vilket datum je du kmr? :) kramar och muspussar <3

2011-12-18 @ 11:19:07
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0