Ledig dag? Pff..

God morgon! Är ledig idag från skolan så passade på att sova så länge jag ville ^_^
Har dock varit i duschen och lite sånt så har nog varit vaken i typ en halvtimme.
Idag står det på mitt schema att läsa på svenska prov och att baka pepparkakor.
Är inte alls taggad för svenska provet.. Det är så mycket och tusen ord typ :( Buuh..
Men så länge jag får godkänt i kursen så är jag nöjd. Detta är lätt den tyngsta och tråkigaste
kursen jag haft någonsin. Usch. Sen har vi tent på måndag och jag fattar inte riktigt
vad vi ska ha prov i, haha. Men nåjah. Så länge jag klarar den är jag glad också, haha.
Men nu -> Frukost, baka pepparkakor, läsa på prov. Hörs å syns! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0