Längtar tills fredag !

Mjepp mjepp ! Buss och båtbiljetterna beställda nu. Åker till Åland på fredag (30 december)
åker hem tillbaka den 2 Januari. Då kommer älskling med också, iih <3 Mysigt!
Annars vet jag inte om det har hänt något speciellt. Har bara chillat och chillat.
Det blåser så helvetes här så man vågar knappt sig ut. Massa träd har fallit och det är
kvistar över allt. Det va på ett hus så hade taket flugit av också? Haha. Nejmen det blåser
faktiskt otroligt mycket. Hoppas att det inte blåser så här mycket på fredag o.o
Då lär jag nog ligga på båtgolvet och hålla fast mig och dö. Usch, haha.
Kan bara tänka mig de vågor som är på havet nu XD Inte för att jag blir sjösjuk så lätt,
tror inte ens att jag varit sjösjuk någon gång? Men det är bara obehagligt då det vågar mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

e buri va langsedan hede nu!

2012-01-08 @ 13:44:30
Postat av: Daniela

bloggaaaa! :D<3

2012-01-11 @ 21:10:46
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0