kakkakakarubrikeheh

Världens bästa bild! Bara för att det va så mörkt i rummet och jag orka inte dra ur massa
sladdar bara för att gå till en bättre lampa och få en bättre bild. Så sluta klaga :D haha.
Iallafall. Köpte nya skor idag, de på bilden. De är självklart mycket finare i verkligheten
för då ser man faktiskt hur de ser ut, haha. De är iallafall som kängor med snörningar och sen
nåt spänne på sidan ^^ Hittade dem på k-kenkä av alla ställen också.
Men ja, har fått lite julklappar handlade idag också! Har två julklappar kvar och de är också
de svåraste.. Men jag har lite utfunderat vad jag skall köpa så får se om jag hittar det
och att det inte kostar hela världen XD Ska in till stan igen imorgon och se om jag hittar det sista.
Nu tänkte jag bara chilla och läsa lite. Hörs å syns, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0