I'm back ^^

(Fick bli en arkivbild bara för att jag inte har något annat att ladda upp)
Ville bara meddela att jag kommit tillbaka till Helsingfors nu ^^¨
Min vecka på Åland har varit riktigt bra. Känner mig mer kär (som om det vore möjligt? haha)
och jag längtar tills min sötnos kommer hit. Vad har vi hittat på under veckan jag va där?
Jo vi va på julmarknad, åkte runt på Åland, hälsa på hans farmor och farfar, hälsa på hans bror,
träffade 2 av hans kompisar på stan en sväng, kollat film, chillat, haft det mysigt, osv.
Kom tillbaka till Patriks lägenhet igår kl. 12, va meningen att jag skulle varit här redan runt 9.
Men flyget hade självklart några tekniska problem så när vi hade åkt en kvart fick vi svänga
om och landa i Mariehamn igen. Efter en halvtimmes väntande fick vi beskedet att vi skulle
få hoppa på ett nytt plan som åkte om en timme. Hejja hejja! Så kl 21.20 åkte flyget
och det va meningen att jag skulle åkt 19:10. Men så kan det gå, inget man kan göra åt det.
Men ja.. Annars då... Tror jag ska lägga mig och läsa nu en stund. Hörs! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0