Igår, idag, ikväll ^^

Hejsan hejsan! Hade en riktigt trevlig julafton. Va hos mormor och åt julmiddag och sen
öppnade vi julklappar. Fick blandannat pengar, yllestrumpor, en stavmixer och lite smått
och gott. Kom väl hem när klockan va lite efter 10 på kvällen om jag inte minns fel.
Idag har jag sovit länge, tror jag vakna lite före 1. Haha. Hoppade iallafall i duschen
och hade spa för mig själv. Skrubba hela kroppen, smörjde in hela kroppen, hade
peeling på fötterna och massa sånt skojj, haha. Har även fixat mina naglar ^^
Och jag måste ge er världens bästa tips för er som har frissigt hår!
Använd Natusan Kids balsan spray! Håret går att reda ut hur lätt som helst! UNDERBART!
Men btw, en sak som jag inte fattar, hur mycket jag än sköter om min hy och blablabla,
så har jag alltid fula mörka ringar under ögonen :( Ljuset hjälper väl till och gör det värre
men det är verkligen jobbigt.. Har även försökt med ögonkräm och sånt skit, men
det hjälper inte.. Buhuu :( Någon som har något tips om hur man blir av med dem?
-
Anyways. Ska ut och festa med mina kompisar här i Närpes ikväll. Därför har jag matchat
mina knallröda jeans och ett svart linne med plaststenar på med ett rött läppstift. Hehe ;)
Nåja men, ska fördriva tiden nu med att kolla på ett avsnitt med One Piece! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om kroppen har brist på vissa viktiga mineraler kan det visa sig om mörka ringar under ögonen. Annars kan du leta efter en bra concelour med gula pigment som döljer det blåa bra :)

2011-12-27 @ 09:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0