Glasögon

Haha, jag kan inte va seriös på bild hur jag än försöker. Som tex. den till höger,
jag försöker vara seriös men jag sitter ihop viken som en korv och därmed ser jag ur
som fan själv också, haha :D På den bilden till vänster är jag bara oseriös.
Men på tal om mina glasögon. Vete fan vad jag gjort men damn va det blivit uttöjda?
När jag böjer mig framåt, typ ska ta upp någonting från golvet, så halkar de neråt och tar nästan
emot piercingen, haha. Så borde åka till optikern och be den spänna fast dem eller va de
nu gör med dem för såhär kan jag inte ha dem ^^ Dock gillar jag mina bågar så skulle
inte vilja köpa nya glasögon, även om jag tror att jag skulle behöva det så småning om :(
Iallafall nya linser till glasögonen, tror jag behöver lite starkare styrka på dem..
Men det blir ett problem senare. Kanske till sommaren.. Eller kanske nu till efter jul..
Vi får helt enkelt se. Måste iallafall och kolla om de kan fixa mina bågar först ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0