Damn you John Blund..

Två färska bilder på mig, bara för att jag laddat upp massa gamla bilder på senaste tiden.
-
Har sovit så sjukt dåligt inatt.. Därav rubriken, John Blund är ett sömnväsen som ska ge
en sömn typ, för er som inte visste. Gick och lade mig i sängen runt halv 12 men jag låg och vred
och vände mig säkert tills klockan va 1 - halv 2.. Sen somna jag men vaknade igen runt 4
och låg och vred och vände mig i säkert en timme >.> Vaknade flera gånger tills väckaren
ringde kl 10. Börjar skolan halv 1 idag så tur att det va just inatt jag hade sömnproblem..
Har jag det inatt och börjar skolan 8.30 imorgon så kommer jag döda någon i mina tankar, haha.
Eller bara sova på lektionerna.. XD Men anywayyys. Tror inte att det händer någonting speciellt
alls idag- Borde va i skolan tills senast 3 och efter det går jag till älsklings lägenhet och trögar
där. Blir väl att jobba med skolarbete och sånt "skojj". Men men! Ska äta frukost nu
sådär passligt innan jag måste skutta iväg till bussen. Vi hörs å syns, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0