<3

Naww. Visa antagligen inte vad jag fick i "före julklapp" av gulleplutten. På bilden ser ni iallafall
vad jag fick :D Naaw. Min lilla gullebjörn X)<3 Blev jätte rörd när jag fick den av honom.
Så smygromantisk som jag är så smälter jag för varje liten gullig sak han gör, haha.
-
Anyways. Har plockat ur massa kort och grejor ur min plånbok nu så att alla småmynt
jag har skall rymmas där och sedan bli uppanvända ikväll. Haha. Ska följa med mamma
till hennes jobb när hon börjar jobba och sen traska över till Jennifer och Henrik på förfest.
Sen traskar vi över till Logen igen och partayar där hela kvällen. Ska bli skojj ^^
Har lite sko-ångest dock.. Funderar på om jag ska ta mina heels eller inte.
Jag menar, det är ju ingen snö? + Vi är ju inne, haha. Så måste fundera på saken..
Men men. Vi hörs och syns, ha en fortsatt mysig kväll. Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0