Stuff

Lovade ju att visa en bättre bild hur kjolen jag köpte såg ut ^^¨
Så där har ni den, mycket enkel men snygg, haha. Den har två fickor framtill som prydnad
men dem syns inte så bra på bilden.. Men jag kan ju säga att den ser bättre ut i verkligheten!
Annars har jag städat nu på morgonen. Sen kom Finne som jag hyr lägenheten av och hälsa på.
De tog med sig en tvättmaskin som jag skulle få låna! :3 Så nu kan jag tvätta kläder, woo! haha.
Tänkte iallafall hoppa i duschen nu och sedan åka till Sello (ett köpcenter) och gnälla lite på
internetstickan jag har. Dem sa att det skulle vara obegränsat med surf men ändå fick jag ett
meddelande att jag använt över 80% av tiden och att jag måste betala extra då det gått över? PFF!
Dessutom är den seg som fan.. Så ska skaffa något bredband istället ^^
Så vi hörs senare, pusspuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0