Tråkigt :(

Busstussin ^^¨
Trodde jag skulle få mina skor idag, men det ser inte så ut. Bajs. Fick iallafall mitt bankkort.
Så nu har jag ett nytt och fint kort ^^¨ Frågan är bara hur jag skall minnas den nya koden..
Har ju haft den andra koden i kanske 4 år så den sitter ju lixom inpräntad i huvudet, haha.
Men frågan är ändå vad fan man ska hitta på idag. Jag vill hitta på något roligt. Typ åka till Vasa.
Man måste ju inte shoppa loss bara för att åka dit? Tänkte bara kolla typ och köpa det där
gröna tet som jag drack sist jag va till Vasa. Fasiken va gott det va <3 Mumsi.
Men vi får se, tror att det inte blir något som vanligt utan jag får sega på tills jag går och lägger mig.
Blah.. Tips på vad man kan göra en tråkig dag som denna ?

Kommentarer
Postat av: anonym

vad hette sidan på nätet du köpte den röda hårfärgen från?

2011-08-02 @ 11:13:58
Postat av: daniela

sv; hahha xD

2011-08-02 @ 14:59:39
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0