Today ^^

Lillmyse! Ceasar vill inte göra något annat än mysa, äta, sova och busa ^^¨
Men jag älskar han ändå! Skulle va lite ensamt här faktiskt om jag inte hade honom med mig..
Annars har jag hunnit åka runt i Esbo och Helsingfors idag. GPSen ville bara jävlas så den sa
helt fel saker och lagga så man fatta ingenting ibland xD Men hittade tillslut både till skolan
och hem tillbaka. Åkte och handla lite mat då och sen chilla hemma en stund.
Kom sedan på att jag inte hade några grejer jag behövde så då åkte jag och köpte dem!
Har nyss varit i duschen och nu tänkte jag bara chilla en stund innan jag går och lägger mig.
Ska försöka vända om mitt dygn nu sådär passligt tills skolan börjar! Vi hörs, pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

får katton va därut na elå hamnar an ti var en innekatt? =O

2011-08-24 @ 11:53:32
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: ahaa =) tycker nämligen e je lite synd om innekattor om di it alls får va därut na =(

2011-08-24 @ 12:43:56
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0