SS vs SS + HK ~

Sitter och kollar på Supersize vs Superskinny, det är faktiskt sjukt intressant!
Det fick mig att tänka på att jag inte har ätit någonting vettigt idag..
Det ända jag ätit är frukostflingor, några kex och 2 glas mjölk..  Så borde fixa något att äta nu.
Men vad skall man äta..? Är ju inte ens sugen på någonting.. Inte ens hungrig o.o
Men jag kanske hinner bli hungrig, efter detta kommer ju Hells Kitchen!
Men då är problemet det att nu ser jag ju massa supersize människor så det får mig att
tappa matlusten om jag ens hade någon innan jag börja kolla på tv..
Men men.. Dem brukar ju ha så god mat på Hells Kitchen så jag kanske får matlusten tillbaka ;p

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh dom e riktigt söta, ja ska kolla vad frakten blir så kan jag skicka till finland :D

2011-08-10 @ 08:24:38
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: - bbella || 120611 ::

sv:

hihi nawwe ja vet ^^

2011-08-10 @ 08:54:20
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0