Smusinusi ^^

Haha, världens bästa bild eller något? ^^¨ Ligger i soffan och tänkte börja gå och sova.
Har ju ingen säng hemma så jag får sova på soffan :( Eller det är en bäddsoffa men ändå.
Annars så har Daniela, Mats och Oline varit och hälsat på en sväng ikväll, mys! Smusisan <3
Men ja, förutom det så har det inte hänt någonting. Mitt knä är upp åt h-lvete så kan knappt
röra på det utan att det gör ont.. Att gå upp/ner för trappor, sätta sig ner eller bara böja knät
gör ont.. Har försökt vila det hela dagen så att det ska bli bättre förhoppningsvis,
men märker jag inte någon skillnad snart så blir det att åka och kolla opp det.
Har haft det så här nu i 3 dagar, fast det blev värre i förrgår.. Säkert någon överbelastning
eller något då jag flyttat alla saker.. Hoppas bara att det går om! Det gör ju så förfärligt ont..
Stackars_Jonna :( Men jaja, vi hörs och syns, god natt! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0