Schörsbier ;p

Körsbär. Kirsikka. Cherry. Cerises. Kirsche. Cereixas. Kersen. Seriz.
Så nu vet ni hur ni kan säga "körsbär" på bland annat finska, tyska, franska osv.
-
Annars så ska jag dra till Tuuri imorgon! Det är ett stort köpcenter, ungefär som Ullared.
Ska bli skojjigt ^.^ Ska försöka skaffa en stekpanna och såna nödvändiga saker tills jag flyttar.
Borde ha en massa bestick, glas och sånt men är inte säker. Kan förståss köpa sånt sedan också.
Men en stekpanna, en sån vill jag skaffa ^^¨ Och så ska jag se om mataffären där råkar ha
det där gröna teet jag har tjatat om i flera dagar nu ^^¨ Yummy yummy <3

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Ja, di je underbar! :D hihi tack :)

2011-08-02 @ 21:02:10
URL: http://alexandrasara.blogg.se/
Postat av: EVELINA - WE STYLE.FI

MUMS med körsbär, särskilt färska! =) Och kul att se att du också är från Finland!

2011-08-03 @ 19:20:45
URL: http://www.westyle.fi/blog/sv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0