Rawwr ^^

Tänkte fall någon va intresserad av vad jag har för öronpiercingar.. XD
Vänster öra; 3 lobes, 2 helix som jag töjt från typ 1mm till 1,6mm. Meow!
Sen högra örat; 3 lobes. Vill göra en industrial därför har jag photoshoppat dit en XD
Men ja, det är lite mycket snack om piercingar nu har jag märkt o.o Men är man intresserad
av det så är man. Tatueringar och piercingar är typ min passion D: Skulle så vilja testa att
tatuera någon! Eller tatuera på något så jag får se hur det är o.o Sen skulle jag vilja lära
mig att pierca! Men jag är så feg så jag vågar nog inte pierca något annat på mig själv än
öronen och tror inte någon skulle våga låta mig pierca dem heller, haha! ;p
Så ja, jag får väl nöja mig med att dagdrömma om att skaffa fler piercingar och tatueringar.
Men en dag snart vet jag att något av det kommer inträffa! Rawr <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0