Pink puma

Ledsen för dåliga bilder och dålig uppdatering. Igår orkade jag inte uppdatera helt enkelt ^^
Har på mig den nya blusen jag köpte i fredags! En rosa å sööt Puma hoodie :3
Men fan va man ser sliten ut, värsta mörka ringarna :( Blablabla.. Ingen bra start på dagen än.
Först vakna man av en dröm man önskar att man inte drömde. Sen hade man fått mail om att
dem skickat GPSen men inte den externa hårddisken för att dem väntar fortfarande på den?!
GAAH D: Idioter :( Men men. Väntar iallafall på att Magnus ska smsa så vi får åka på kaffe.
Sen om jag hinner kanske jag åker och träffar Jennifer! Så hinner jag med det är det en bra dag.
Ikväll ska jag packa in alla saker i Mattias bil som jag ska ha med mig till Esbo imorgon.
Men men. Vi hörs säkert senare idag! Hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0